Expédition

Lorsque vous passez une commande, vous souhaitez naturellement savoir quand votre colis sera livré. C'est l'une des questions les plus importantes. Nous sommes d'accord, et nous essayons donc de le communiquer aussi clairement que possible.

1. Wat zijn de levertijden?
Een bestelling waarvan alle producten op voorraad zijn, wordt uiterlijk geleverd binnen twee werkdagen. Wij zullen er alles aan doen om de producten de volgende dag bij u afgeleverd te hebben, maar hebben geen invloed op externe factoren. Voor levering van producten werken wij met PostNL. 

Wanneer u een bestelling heeft gedaan met artikelen met een langere levertijd, dan verzenden wij de order pas wanneer deze compleet is.

Wanneer de producten op voorraad zijn dan kan onderstaande tabel worden gehanteerd. Let op wij verzenden het pakket met Postnl en DHL, maar hebben invloed op vertragingen bij de vervoerder zelf.

Date de la commandeJour de livraison
LundiCommandé avant 22h00, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
MardiCommandé avant 22h00, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
MercrediCommandé avant 22h00, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
JeudiCommandé avant 22h00, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
VendrediCommandé avant22h00, livré le samedi.
SamediCommand commande, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
DimancheCommand commande, livré sous 2 à 3 jours ouvrés

Pendant les jours fériés néerlandais, le tableau ci-dessus peut différer.

Pour la Belgique, le tableau suivant s'applique :

Date de la commandeJour de livraison
LundiCommandé avant 22h00, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
MardiCommandé avant 22h00, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
MercrediCommandé avant 22h00, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
JeudiCommandé avant 22h00, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
VendrediCommandé avant22h00, livré le samedi.
SamediCommand commande, livré sous 2 à 3 jours ouvrés
DimancheCommand commande, livré sous 2 à 3 jours ouvrés

2. Qu'advient-il de ma commande si je ne suis pas chez moi ?
Si vous n'êtes pas présent lorsque le livreur arrive avec votre commande (colis), vous recevrez une notification. PostNL essaiera à nouveau à une date ultérieure. Il est également possible qu'elle soit livrée à vos voisins. Si la livraison n'est finalement pas possible, vous pouvez retirer votre commande dans un point de collecte de PostNL dans un délai d'une semaine.

3. Que dois-je payer pour l'expédition ?

PaysFrais d'expéditionGratuit à partir de
Pays-Bas€ 5,95€ 150
Belgique€ 6,95€ 150
Allemagne€ 6,95€ 150
France€ 9,95€ 150

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

5. Afhalen bij een afhaalpunt van PostNL of DHL?
U kunt bij het afrekenen eenvoudig kiezen voor een afhaalpunt van PostNL of DHL.

6. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld in de orderbevestiging. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

7. Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Ja. U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Zwitserland, Luxemburg en Oostenrijk. De verzendvoorwaarden staan vermeld op de home pagina. Bij het afrekenen kunt u kiezen naar welk land het moet worden verzonden.

8. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van veertien dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. Klik hier om uw retour aan te melden en om een verzendlabel uit te printen.